miercuri, 15 decembrie 2010

Un simplu formular mi-a adus un loc de munca mai bun!


Mi-am dorit intotdeauna un loc de munca in care sa fiu apreciata si care sa-mi ofere posibilitatea de a-mi construi o cariera de succes. Dupa terminarea liceului am urmat plina de incredere cursurile unei facultati. Spre marea mea uimire, dupa 4 ani de studiu, am constatat ca am dobandit multe cunostinte generale, dar stiam inca prea putine dintre lucrurile despre care eram intrebata la interviurile de angajare.

In lipsa de altceva, am acceptat pentru inceput un post de Asistent vanzari. Luni intregi am cautat cea mai buna solutie pentru a obtine un loc de munca asa cum visasem in adolescenta, care sa imi asigure atat satisfactii profesionale cat si financiare.

Din fericire, o prietena a venit cu sfatul salvator! Este Inspector de resurse umane gratie unor cursuri prin corespondenta urmate cu ceva timp in urma. Acestea sunt special concepute pentru a te pregati pentru profesia pe care doresti sa o imbratisezi si, mai mult, sunt astfel realizate incat poti sa inveti singur acasa, in ritmul tau propriu.

La inceput am fost putin reticenta. Dar, am hotarat sa incerc, mai ales ca nu ma costa nimic sa solicit Ghidul informativ gratuit. Am completat formularul de pe site-ul www.eurocor.ro si l-am trimis. In scurt timp am primit acasa Ghidul solicitat si, spre bucuria mea, avea, printre cele 70 de cursuri, si pe cel ce ma interesa: Contabilitate primara. Pretul convenabil si metoda de studiu deosebita m-au convins imediat. Am comandat cursul si in doar cateva zile am primit acasa materialele de studiu. Si, surprizele placute nu s-au oprit aici! In scurt timp am avut primul contact cu profesorul personal, pe ajutorul si indrumarea caruia m-am putut baza intotdeauna!

La terminarea cursului, dupa examenul final, cunostintele acumulate si Certificatul de absolvire Eurocor mi-au adus o mare satisfactie. Am reusit sa trec cu succes de toate etapele de interviu si de concursul de competente profesionale si sa obtin un post de contabil intr-o companie de renume.

De atunci, la fel ca si prietena mea, recomand tuturor sa profite de ocazii, oricat de mici ar fi ele. Parca nici nu-mi vine sa cred! Cu un simplu formular am reusit sa imi indeplinesc visul. Un lucru atat de mic, mi-a schimbat viata atat de mult! (Florina Savescu, absolvent Eurocor)


PS: Completeaza si tu formularul online de la adresa www.eurocor.ro. Implineste-ti visul urmand cursurile profesionale, de limbi straine, calculatoare si hobby, oferite de Eurocor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu